مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 13:572022-08-13ورزشي

برگزاری دوره تربیتی تشکیلاتی خط امام (ره) از سوی دانشگاه های استان خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، دوره تربیتی تشکیلاتی خط امام با حضور نیرو های مسئول و جانشین خواهر پایگاه، حوزه ها و در بخش رسانه فضای مجازی، - برگزاری دوره تربیتی تشکیلاتی خط امام (ره) از سوی دانشگاه های استان خوزستان دوره تربیتی تشکیلاتی خط امام با حضور نیرو های مسئول و جانشین خواهر پایگاه، حوزه ها و در بخش رسانه فضای مجازی، گفتمان سازی، مطالبه گری، فرهنگی اجتماعی و علمی پژوهشی در تهران در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، دوره تربیتی تشکیلاتی خط امام با حضور نیرو های مسئول و جانشین خواهر پایگاه، حوزه ها و در بخش رسانه فضای مجازی، گفتمان سازی، مطالبه گری، فرهنگی اجتماعی و علمی پژوهشی در تهران در حال برگزاری است.

این دوره شامل مجموعه آموزش دروس تخصصی و فعالیت های فرهنگی از جمله، مسابقه ورزشی، کتاب خوانی، برگزاری گعده و برپایی موکب در این مدت 8 روز در منطقه هدف در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری دوره، تربیت و توانمند کردن دانشجویان منتخب شده است و در حال حاضر تعداد 123 دانش پژوه از کلیه دانشگاه های استان خوزستان از جمله دولتی، پیام نور، آزاد اسلامی و علوم پزشکی و دانشگاه های مطرح استان شرکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره تربیتی تشکیلاتی خط امام (ره) از سوی دانشگاه های استان خوزستان

برگزاری دوره تربیتی تشکیلاتی خط امام (ره) از سوی دانشگاه های استان خوزستان