مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 13:522022-08-13پزشكي

افتتاح بزرگترین آزمایشگاه دولتی در شرق استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، بزرگترین آزمایشگاه دولتی شرق استان تهران صبح امروز با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان حضرت فاطمه (س) شهر دماوند افتتاح شد.

در این افتتاحیه، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، امام جمعه شهرستان دماوند، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حاشیه افتتاح آزمایشگاه بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز یکی از مجهزترین آزمایشگاه های شرق استان تهران به همت خیران افتتاح شد و این آزمایشگاه از لحاظ لجستیک و تجهیزات، شکل مناسبی به خود گرفته است.

علیرضا زالی با بیان اینکه آزمایشگاه بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند نقطه کانونی برای کنترل و کیفیت آزمایش خواهد بود، افزود: با توجه به تجهیزات بسیار مناسبی که با پیگیری های نماینده مردم در مجلس تامین شده، امروز شرایط مطلوبی برای این آزمایشگاه در آزمایشگاه بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند فراهم شده است.

وی گفت: امروز آزمایشگاه بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند به عنوان آزمایشگاه مرجع در منطقه تبدیل شده که می تواند نیازهای متنوع آزمایشگاهی را تأمین کند و تلاش همکاران ما بر این بوده که هیچ نمون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگترین آزمایشگاه دولتی در شرق استان تهران

افتتاح بزرگترین آزمایشگاه دولتی در شرق استان تهران