مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 13:522022-08-13اقتصادي

حقوق بازنشستگان در پیچ سرنوشت


مصوبه افزایش 10درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سایر سطوح مزدی ابطال شده است.

طبق گفته سرپرست وزارت کار، اصلاحات این مصوبه در هفته آینده اعلام می شود و آنگونه که سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری، مصوبه افزایش 10درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سایر سطوح مزدی ابطال شده است.

طبق گفته سرپرست وزارت کار، اصلاحات این مصوبه در هفته آینده اعلام می شود و آنگونه که سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده، صدور احکام جدید بازنشستگان این سازمان با اعمال افزایش جدید در شهریورماه انجام خواهد شد.

3هفته از نامه نگاری مجلس و دولت و مغایر قانون اعلام شدن مصوبات دولت برای کاهش 100هزار تومانی بن مسکن کارگری و افزایش 10درصدی سایر سطوح مستمری بگیران تأمین اجتماعی می گذرد و در این دوره، تا نظر رییس دولت، وزرای عضو هیأت امنای تأمین اجتماعی متولی اصلاح مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان شده اند.

خبرها حاکی از این است که این اصلاحیه انجام شده؛ اما ابهامات زیادی در مورد مصوبه جدید وجود دارد و مشخص نیست که میزان حقوق و مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی با رعایت ماده 96قانون تأمین اجتماعی، به میزان 38درصد به اضافه ماهانه 515هزار تومان افزایش می یابد یا قرار است با فرمولی جدید، حد میانه پیشنهاد قانونی تأمین اجتماعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بازنشستگان در پیچ سرنوشت

حقوق بازنشستگان در پیچ سرنوشت