مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 15:372022-08-12سياسي

آمریکا و اسراییل مصداق یزید در دوره کنونی هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مصداق یزید در زمان ما، آمریکا و اسراییل است و هر کس کینه این ها را نداشته باشد حتما در تبعیت خود از امام حسین(ع) تردید نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن قدردانی از عوامل برگزاری مراسم باشکوه تاسوعاء و عاشوراء اظهار کرد: عزاداری و اجتماعات استان اردبیل در عزای سیدالشهداء، امسال فوق العاده بود مخصوصاً اجتماعات در تاسوعا و عاشوراء که حقیقتا بی نظیر بود و من از تمام دست اندرکاران تشکر می کنم.

وی افزود: از نیروی انتظامی، صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری، اداره کل ارشاد، فرمانداری، سپاه معظم، مرزبانی اردبیل و تمام آذری های جهان که جانانه عرض ادب به ساحت قدسی امام حسین(ع) و اهل بیت و اصحاب او داشتند نهایت تشکر را دارم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد:  آذری های جهان هویتی جز تعلق به امام حسین(ع) ندارند و به تعبیر شهریار:  جز یک نسب که از تو به خود بسته، چیستم من آن چنان که آل علی هست، نیستم اما مرا هم ای علی، از خود مران، که من تا چشم داشتم، به حسینت گریستم وی ادامه داد: امام حسین(ع) با گفتن اینکه صرفا نه با یزید، بلکه با همه افرادی که مثل یزید هستند مخالفت دارم، تکلیف همه را مشخص کرده است و مصداق ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اسراییل مصداق یزید در دوره کنونی هستند

آمریکا و اسراییل مصداق یزید در دوره کنونی هستند