مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 12:122022-08-12سياسي

دانشجویان خارجی در راه ایران


رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی گفت: زمانی بود که در استان آذربایجان شرقی دانشجویان زیادی به کشورهای همسایه می رفتند و درس می خواندند و هیچ چیزی هم یاد نمی گرفتند ولی به برکت انقلاب و سیاست درست نظام الان دانشجوی خارجی به کشور ما می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، میکاییل جمال پور، رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: خانواده هایی که در خانه دانش آموز دارند و یا خودشان کنکوری هستند در این روزها، ایام پر تلاطم کنکوری را می گذرانند؛ بنده از تریبون مقدس نماز جمعه  چند راهنمایی به این خانواده ها خواهم داشت.

  وی با بیان اینکه در کشور نهادهای مختلفی از قبیل نظامی، اقتصادی، فرهنگی و علمی و آموزشی وجود دارد، افزود: دانشگاه در کشور پرتاریخ ایران  بسیار قدمت دارد به صورتی که تبریز بعد از تهران دومین شهری است که دانشگاه به شکل امروزی در آن ایجاد شده است.

   رییس دانشگاه پیام نور استان با اشاره بر اینکه در کودتای 28 مرداد سال 1332، دانشگاه اولین نهادی بود که به این کودتا اعتراض کرد، گفت: برای اولین بار شعار مرگ بر آمریکا از دانشگاه متولد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان خارجی در راه ایران

دانشجویان خارجی در راه ایران