مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 11:222022-08-12بين الملل

کنعانی: هیاهوها، کمکی به تطهیر چهره آمریکا نخواهد کرد


سخنگوی وزارت امور خارجه داستان سرایی جدید آمریکا را فرار به جلو با هدف فرار از مسؤولیت یک جنایت بین المللی خواند و گفت: ادامه هیاهوها، کمکی به تطهیر چهره رژیم آمریکا نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (جمعه) 21 مرداد ماه و در پی سناریوسازی جدید آمریکا در توییتی نوشت: داستان سرایی آمریکا در خصوص یک عنصر ورشکسته سیاسی، تروریست شناخته شده و کودتاچی علیه کشورها و دولت های مستقل، فرار به جلو با هدف فرار از مسؤولیت یک جنایت بین المللی است.

وی افزود: ادامه هیاهوها، کمکی به تطهیر چهره رژیم آمریکا نخواهد کرد، بلکه آن را نزد ملت ایران و جهانیان منفورتر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عصر چهارشنبه وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه ای ادعا کرد یک تبعه ایران که عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است را به تلاش برای ترور جان بولتون ، مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید متهم کرده است.

وزارت دادگستری آمریکا مدعی شده متهم که 45 سال سن دارد قصد داشته با پرداخت 300 هزار دلار افرادی را برای انجام این قتل اجیر کند.

در این بیانیه ادعا شده انگیزه این فرد احتمالاً گرفتن انتقام بابت ترور سردار قاسم سلیمانی ، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: هیاهوها، کمکی به تطهیر چهره آمریکا نخواهد کرد

کنعانی: هیاهوها، کمکی به تطهیر چهره آمریکا نخواهد کرد