مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-12اقتصادي

میزان ورودی سدهای پنج گانه تهران به بیش از 48 میلیون مترمکعب رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت آب منطقه ای تهران، محمد شهریاری اظهار داشت: با اینکه میزان بارش ها از اول مرداد ماه سال جاری تا کنون، - مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات شرکت آب منطقه ای تهران گفت: با ثبت 28.

5 میلیمتر بارش از ‏ابتدای مرداد تا کنون، میزان ورودی به مخازن سد های استان به بیش از 48 میلیون ‏متر مکعب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت آب منطقه ای تهران، محمد شهریاری اظهار داشت: با اینکه میزان بارش ها از اول مرداد ماه سال جاری تا کنون، در مقایسه با بارش 6.

5 میلیمتری مدت مشابه مرداد ماه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، میزان ذخایر سد های پنجگانه تامین کننده آب شرب تهران به 543 میلیون متر مکعب رسیده که این میزان نسبت به روز مشابه سال گذشته که 646 میلیون متر مکعب بود، با کاهش 103 میلیون مترمکعبی روبرو شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال آبی جاری تا کنون، میزان ورودی به مخازن سد های پنجگانه استان تهران به 1064 میلیون متر مکعب رسید، گفت: این میزان در مدت مشابه سال آبی گذشته 1270 میلیون متر مکعب بود که حدود 16 درصد کاهش یافته است.

مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به بارندگی های اخیر در مردادماه و ثبت رکورد جدید به جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان ورودی سدهای پنج گانه تهران به بیش از 48 میلیون مترمکعب رسید

میزان ورودی سدهای پنج گانه تهران به بیش از 48 میلیون مترمکعب رسید