مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 08:372022-08-12فرهنگي

وزارت ارشاد: فاقد نظام رسانه ای واحد هستیم


موضوع دریافت اینترنت رایگان فعالان رسانه ای(خبرنگاران و مدیران مسئول) که هر ساله از طرف وزارت ارتباطات در روز خبرنگار اهدا می شد، طی روزهای اخیر به بحثی پر سر و صدا تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود یک ماه پیش جناب آقای عیسی زارع پور وزیر ارتباطات اعلام کردند که مبنای هدیه روز خبرنگار بر اساس لیست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود، پیرو همین هم ما اطلاعیه را اعلام کردیم که مبنای معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افرادی هستند که یا در بخش مدیران مسئول یا در قسمت خبرنگاران سامانه جامع رسانه های کشور عضو هستند .

وی ادامه داد: ما هیچ وقت مانع افرادی که در این سامانه عضو نیستند ولی فعالیت مطبوعاتی دارند نمی شویم، یعنی اگر فردی در یک خبرگزاری فعالیت داشته باشد ولی عضو سامانه نیست اینگونه نیست که اجازه فعالیت ندارد ولی به هرحال باید یک مبنا برای احراز خبرنگاری داشته باشیم.

شمسایی افزود: نزدیک به 13 هزار رسانه با مجوز در حال فعالیت در کشور هستند، این مجموعه شامل حدود 330 روزنامه 40 خبرگزاری و 8 هزار نشریه و 4 هزار و 600 پایگاه خبری در گستره های مختلف داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ارشاد: فاقد نظام رسانه ای واحد هستیم

وزارت ارشاد: فاقد نظام رسانه ای واحد هستیم