مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 00:272022-08-11ورزشي

سجادی: پروژه های نیمه تمام ورزشی زیادی نیازمند تکمیل است


وزیر ورزش و امور جوانان از اختصاص 130 میلیارد ریال اعتبار به ورزش شهرستان ریگان خبر داد و گفت: پروژه های نیمه تمام ورزشی زیادی نیازمند تکمیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ریگان، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری این شهرستان از اختصاص 130 میلیارد ریال اعتبار به ورزش شهرستان ریگان خبر داد.

وی تصریح کرد: مشکلات در قسمت های مختلف در شهرستان ها بررسی و در مصوبات نهایی سفر استانی دولت به کرمان گنجانده خواهند شد.

سجادی با بیان اینکه در زمینه ورزش پروژه های نیمه تمام زیادی وجود دارد که نیازمند تکمیل است، افزود: یکی از ثمرات این سفرها این است که از نزدیک مشکلات را رصد و صدای مردم را می شنویم.

وزیر ورزش بیان داشت: تکمیل محور ریگان جاسک، ریگان نرماشیر ،کنترل ریزگردها، مشکلات کشاورزی، طرح های مجتمع فرهنگی هنری ، طرح های آبخیزداری و اصلاح تعرفه های برق منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

  وی عنوان کرد: تکمیل بیمارستان شهرستان ریگان با توجه به وضعیت شهرستان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

  فرماندار ریگان نیز به مشکلات شهرستان از جمله مشکل جاده ریگان نرماشیر اشاره و ابراز کرد: این محور از سال 1400 تاکنون 243 فقره تصادف در آن رخ داده است که 31کشته و 372 مجروح در پی گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: پروژه های نیمه تمام ورزشی زیادی نیازمند تکمیل است

سجادی: پروژه های نیمه تمام ورزشی زیادی نیازمند تکمیل است