مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 22:322022-08-11اقتصادي

کلاهبرداری 9 هزار میلیارد تومانی با خرید و فروش املاک


مدیرعامل قلابی یک شرکت کاغذی که با کیف پول دیجیتال اقدام به خرید املاک تجاری و مسکونی به ارزش 9 هزار و 230 میلیارد تومان کرده بود با تلاش پلیس فتای فراجا دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سردار وحید مجید رییس پلیس فتای فراجا در تشریح این خبر گفت: برابر رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و اخبار رسیده به پلیس مشخص شد فردی اقدام به خرید و فروش کلان املاک و زمین های شهری با ارز دیجیتال در سطح کشور و همچنین استان زنجان می کند، بنابراین موضوع بلافاصله در دستور کار فنی سایبری کارشناسان پلیس فتای زنجان قرار گرفت.

در بررسی های اولیه مشخص شد این فرد ساکن تهران است و با شناسایی انبوه سازان زنجان اقدام به خرید گسترده واحدهای مسکونی و تجاری در سطح این استان در قبال پرداخت ارز دیجیتال کرده است.

رییس پلیس فتای فراجا افزود: با شناسایی مشاور املاکی که مبایعه نامه ها در آنجا تنظیم شده بود مشخص شد که وی فقط در یکی از معاملاتش 77 ملک اعم از تجاری و مسکونی به ارزش بالغ بر مبلغ 131 میلیون دلار معادل 4 هزار و 500 میلیارد تومان خریده است.

بنابراین فروشنده این املاک احضار و در بازجویی ها مشخص شد خریدار پول معامله را از طریق بازکردن حساب خارجی و انتقال ارز دلار به کیف پول دیجیتال پرداخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 9 هزار میلیارد تومانی با خرید و فروش املاک

کلاهبرداری 9 هزار میلیارد تومانی با خرید و فروش املاک