مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 19:322022-08-11حوادث

25 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد


ماموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان سربیشه در بازرسی از یک تریلی، 25 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در مرز ماهیرود شهرستان سربیشه به یک تریلی مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی در این بازرسی، 25 هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این خصوص خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار فرشید مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی را یکی از اولویت های کاری و ماموریتی پلیس برشمرد و از همکاری مردم با پلیس در برخورد با مخلان امنیت قدردانی کرد.

کشف محموله 372 کیلویی تریاک وی بیان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از یک سواری هایما در شهرستان نهبندان، 372 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران ایست و بازرسی “سهل آباد” شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک خودروی سواری مشکوک شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

25 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد