مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 11:022022-08-11بين الملل

هشدار مورخان به بایدن درباره وضعیت دموکراسی در آمریکا


روزنامه آمریکایی گزارش داد در دیدار و گفت وگوی بایدن با گروهی از دانشگاهیان، آن ها درباره وضعیت وخیم دموکراسی در داخل ایالات متحده و خارج آن هشدار دادند.

- به زارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه آمریکایی واشنگتن پست ، جو بایدن هفته گذشته در یکی از شلوغ ترین دوره های ریاست جمهوری خود، تقریباً دو ساعت را به دیدار و گفت وگو با گروهی از دانشگاهیان که هشدارهایی را درباره وضعیت وخیم دموکراسی در داخل ایالات متحده و خارج آن مطرح کردند، اختصاص داد.

طبق این گزارش به نقل از افراد مطلع، در گفت وگوی چهارم اوت، مورخان زمان کنونی را به عنوان یکی از خطرناک ترین دوران تاریخ مدرن برای حکومت داری دموکراتیک ترسیم کردند.

  به نوشته این نشریه آمریکایی، در ملاقات هفته گذشته بایدن با مورخان  در کاخ سفید، آن ها تهدیدی که آمریکا با آن مواجه است را با دوران قبل از جنگ داخلی این کشور و با جنبش های طرفدار فاشیسم قبل از جنگ جهانی دوم مقایسه کردند.

بر اساس گزارش ها، این اقدام بخشی از برنامه بایدن برای مشورت با کارشناسان خارج از کاخ سفید در جلسات محرمانه به منظور کمک به او در تدوین راهبرد خود در برخورد با بسیاری از مسائلی است که در حال حاضر ریاست جمهوری او با آن مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مورخان به بایدن درباره وضعیت دموکراسی در آمریکا

هشدار مورخان به بایدن درباره وضعیت دموکراسی در آمریکا