مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 11:322022-08-10سياسي

ارتقای سلامت اداری و قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار اولویت سازمان بازرسی است


از تمام توان و ظرفیت خود برای تحقق اجرای قوانین هوای پاک، حمایت از جوانی جمعیت، ارتقای سلامت اداری و قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار استفاده خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ذبیح الله خداییان پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نظارت بر اجرای قوانین و احصا قوانین بر زمین مانده جزو رسالت مهم سازمان بازرسی در کل کشور است، اظهار کرد: نظارت بر اجرای قوانین و تکالیف قانونی دستگاه ها ماموریت تعیین شده رییس دستگاه قضایی به سازمان بازرسی است.

به گفته وی، سازمان بازرسی در راستای اجرای دستورات رییس قوه قضاییه به این موضوع ورود کرده و امورات با جدیت دنبال می شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: از تمام توان و ظرفیت خود برای تحقق اجرای قوانین هوای پاک، حمایت از جوانی جمعیت، ارتقای سلامت اداری و  قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بهره خواهیم گرفت.

خداییان اضافه کرد: بررسی مسائل استان ها و استفاده از ظرفیت های سازمان بازرسی و شورای دستگاه های نظارتی در راستای رفع مشکلات هدف اصلی سفرهای استانی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز با اشاره به اقدامات برجسته دستگاه قضایی استان کردستان و سازمان های تابعه عنوان کرد: سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سلامت اداری و قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار اولویت سازمان بازرسی است

ارتقای سلامت اداری و قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار اولویت سازمان بازرسی است