مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 08:122022-08-10ورزشي

لیگ برتر ایران بعداز 20سال دوباره آماتور می شود!


وقتی باشگاه های پرهزینه ایران ، در زمینه امکانات زیرساختی، سیستم مدیریتی، تیم های پایه، درآمدزایی حرفه ای، حق پخش تلویزیونی، زمین اختصاصی تمرین و مسابقه و دهها آیتم دیگر هیچ پیشرفتی نداشته اند، - لیگ به اصطلاح حرفه ای فوتبال ایران با نام خلیج فارس بعداز 21دوره برگزاری، بار دیگر به حالت آماتوری بازخواهد گشت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ وقتی باشگاه های پرهزینه ایران ، در زمینه امکانات زیرساختی، سیستم مدیریتی، تیم های پایه، درآمدزایی حرفه ای، حق پخش تلویزیونی، زمین اختصاصی تمرین و مسابقه و دهها آیتم دیگر هیچ پیشرفتی نداشته اند، طبیعی است که کارشناسان کنفدراسیون ، چنین لیگی را از شرایط حرفه ای خارج کنند تا این موارد اصلاح و به استاندارد لازم برسد.

رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از روز بیست ویکم مرداد ماه رسماً وارد فصل بیست ودومش می شود، جایی که 16 تیم در سطح اول فوتبال ایران برای رسیدن به اهداف شان طی 30 هفته به رقابت می پردازند.

در این میان مسئله ای که این روز ها خبرساز شده و به نوعی به دردسر جدیدی برای فوتبال ایران تبدیل شده است، بحث تعلیق لیگ برتر فوتبال ایران است، موضوعی که از سوی مقامات رسمی فوتبال ایران اعلام و تأیید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر ایران بعداز 20سال دوباره آماتور می شود!

لیگ برتر ایران بعداز 20سال دوباره آماتور می شود!