مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 21:122022-08-09بين الملل

روسیه: انهدام بیش از 300 موشک آمریکایی در اوکراین


سخنگوی وزارت دفاع روسیه توضیح داد که ارتش این کشور بیش از 300 موشک سامانه «هیمارس» ساخت آمریکا را در منطقه چرکاسی اوکراین منهدم کرده است.

- سخنگوی وزارت دفاع روسیه توضیح داد که ارتش این کشور بیش از 300 موشک سامانه هیمارس ساخت آمریکا را در منطقه چرکاسی اوکراین منهدم کرده است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای روسیه با انجام حملات موشکی دوربرد، یک مرکز فرماندهی عملیات نیروی هوایی اوکراین را منهدم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای روسیه امروز سه شنبه با انجام حملات موشکی دوربرد، یک انبار مهمات را در نزدیکی روستای اومان در منطقه چرکاسی هدف قرار دادند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه توضیح داد که ارتش این کشور بیش از 300 موشک سامانه هیمارس ساخت آمریکا را در منطقه چرکاسی اوکراین منهدم کرده است.

وی توضیح داد: یک انبار مهمات در منطقه چرکاسی اوکراین توسط موشک های دقیق و دوربرد دریایی روسیه هدف قرار گرفت که در نتیجه آن بیش از 300 موشک ویژه سامانه هیمارس ساخت آمریکا منهدم شد.

همچنین مقادیر زیادی مهمات مربوط به سامانه توپخانه ای M777 نیز امحاء شده است.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه با اعلام اینکه 340 نظامی تیپ مکانیزه دوم ارتش اوکراین جان خود را از دست داده اند، از انهدام دو مرکز فرماندهی و 3 انبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: انهدام بیش از 300 موشک آمریکایی در اوکراین

روسیه: انهدام بیش از 300 موشک آمریکایی در اوکراین