مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 17:022022-08-09سياسي

قانون گریزی برخی موتورسواران از بدترین ناهنجاری های رانندگی است


یکی از بدترین ناهنجاری های رانندگی در کشور ما، قانون گریزی برخی از موتورسوارانی است که با رانندگی نامتعارفشان، -  احمدرضا هدایتی فعال اجتماعی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به ضرورت تفهیم مقررات رانندگی به موتورسواران اظهار کرد: با این که فرهنگ رانندگی به خصوص طی سال های اخیر تحولات مطلوب و مفیدی را در کشور ما تجربه کرده است، اما هنوز مشکلات متعددی در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: یکی از بدترین ناهنجاری های رانندگی در کشور ما، قانون گریزی برخی از موتورسوارانی است که با رانندگی نامتعارفشان، به اصطلاح روی اعصاب مردم راه می روند و نه تنها جان و مال خودشان، بلکه جان و مال و سلامت دیگران را نیز در معرض خطر قرار می دهند.

 این فعال اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: هرچند پلیس در این رابطه هم تدابیری را اندیشیده و اقداماتی را به عمل آورده است، اما ظاهراً هیچ یک از اقدامات سلبی، تأدیبی و تنبیهی آنها به اندازه کافی بازدارنده نبوده و نتوانسته تأثیر چندانی در رفع این ناهنجاری داشته باشد.

هدایتی گفت: به عنوان مثال برخی از موتورسواران در خیابان های یک طرفه و حتی میادین در جهت خلاف و بعضا با سرعت زیاد تردد می کنند، اما بدتر این که برخی از آنها هنگام ارتکاب این تخلف از سمت چپ و برخی از سمت راست (حتی سرپیچ و در نقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون گریزی برخی موتورسواران از بدترین ناهنجاری های رانندگی است

قانون گریزی برخی موتورسواران از بدترین ناهنجاری های رانندگی است