مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-09حوادث

طرح برخورد با توزیع کنندگان پوشاک نامتعارف در قرچک/ 7 واحد صنفی متخلف پلمپ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک به نقل از پایگاه خبری پلیس شرق استان تهران، سرهنگ یداله طهماسیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی بررسی های انجام گرفته مشاهده شد که برخی از واحدهای صنفی فروش پوشاک زنانه و مردانه با سوء استفاده از نبود نظارت و نادیده گرفتن قوانین، ضوابط، مقررات و شئونات اسلامی اقدام به فروش البسه نامتعارف شلوار زاپ و لباس مشکی هایی با آرم و علائم شیطان پرستی در سطح شهرستان قرچک می نمایند که رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس قرچک گرفت.

  وی گفت: در این رابطه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات شهرستان با هماهنگی مقام قضایی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف عرضه کننده پوشاک را به مرحله اجرا در آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک افزود: در اجرای این طرح 7 واحد متخلف به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادر شده، پلمب شدند.

سرهنگ طهماسیان با اشاره به اینکه در این طرح برای 18 واحد متخلف دیگر اخطار پلمب صادر شده است، بیان کرد: به واحدهای صنفی متخلف دستور جمع آوری پوشاک نامتعارف نیز داده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف، مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح برخورد با توزیع کنندگان پوشاک نامتعارف در قرچک/ 7 واحد صنفی متخلف پلمپ شد

طرح برخورد با توزیع کنندگان پوشاک نامتعارف در قرچک/ 7 واحد صنفی متخلف پلمپ شد