مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-09سياسي

قانون باید مشروعیت و مقبولیت داشته باشد


علیرضا بهشتی، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس، گفت: برخی از مظاهر بد و اجرای تنزل یافته امر به معروف و نهی از منکر در جامعه حساسیت ها و تنش هایی را در جامعه به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر اینکه هیچ مقام و صاحب منصبی بالاتر از قانون قرار نمی گیرد، گفت: حق اعتراض و تشکیل و شکل دهی تجمعات اعتراضی و انتقادی که در اصل سوم قانون اساسی ما به رسمیت شناخته شده اما امروزه به کلی تعطیل است؛ ناظر به همین اصل قرآنی است که لَا یُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَنْ ظُلِمَ .

حسین(ع) قیام می کند و تا لحظات آخر پیام خودش را می دهد.

حسین(ع) می خواهد انقلابی که جدّ او به وجود آورده و پدرش در کنار جدّ او ایستاده، و به انحراف کشیده شده، را به راه اصلی خودش برگرداند.

سید علیرضا بهشتی در مراسم عزاداری مجمع دینی احیای فضیلت گفت: واقعیت این است که در طول تاریخ فجایعی حتی بدتر از آنچه در کربلا اتفاق افتاد در گوشه های این کره خاکی اتفاق افتاده است و صحنه های هولناک تر از کربلا را بشریت دیده است.

هنوز هم ظالمان بر مظلومان ستم هایی روا می دارند که دل هر انسانی را به درد می آورد و طبیعی و بدیهی است که ما با شنیدن آنچه در کربلا اتفاق افتاده دچار حزن شویم اما شاید هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون باید مشروعیت و مقبولیت داشته باشد

قانون باید مشروعیت و مقبولیت داشته باشد