مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 12:422022-08-09سياسي

مردم شیرینی اقدامات دولت را در سال آینده خواهند چشید


معاون اقتصادی رییس جمهور با بیان اینکه نتیجه اقدامات و تلاش های دولت سیزدهم در راستای تحولات اقتصادی را در سال آینده شاهد خواهیم بود، گفت: مردم شیرینی اقدامات دولت را در سال آینده می بینند و می چشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور در سفر یکروزه خود به استان زنجان که همزمان با روزهای برگزاری مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان در زنجان انجام شد، در نشست اقتصادی با استاندار زنجان و معاونان وی، با تاکید بر اینکه  تصویر اقتصادی استان ها در سال آینده، تغییر پیدا می کند، افزود: مردم با چشم خود تحول و شکوفایی اقتصادی را شاهد خواهند بود.

معاون اقتصادی رییس جمهور با تاکید بر اینکه پیش بینی ما این است که با مالیات هایی که از بسیاری از گروه های مالیاتی گرفته می شود، مالیات های دریافتی در سال آینده 2 برابر شود، تصریح کرد: با راه اندازی سامانه ای برای مالیات که در حال انجام است، با جلوگیری از فرار مالیاتی، درآمد خوبی در این بخش حاصل می شود.

معاون اقتصادی رییس جمهور اظهار داشت: ولی درصد مالیات افزایش پیدا نمی کند.

رضایی همچنین  از تهیه سند راهبردی صنعتی کشور با دستور  مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: برخورداری کشور از سند راهبردی صنعتی، از  اهداف ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شیرینی اقدامات دولت را در سال آینده خواهند چشید

مردم شیرینی اقدامات دولت را در سال آینده خواهند چشید