مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-08بين الملل

بیانیه یمنی ها در روز عاشورا؛ آماده مواجهه با جنایات ائتلاف سعودی هستیم


مردم یمن در بیانیه راهپیمایی عاشورایی خود ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونسیتی، تاکید کردند که علی رغم آتش بس برای مقابله با جنایات ائتلاف سعودی آماده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مردم یمن پس از شرکت گسترده در مراسم عزاداری عاشورای حسینی (ع) بیانیه ای صادر و در آن بر آمادگی خود برای مقابله با جنایات ائتلاف سعودی در این کشور و حق ملت فلسطین در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

طبق گزارش پایگاه خبری المسیره ، در ابتدای این بیانیه آمده است: ما تجاوزات اسراییل به غزه و هدف قرار دادن رهبران مقاومت و تعدی های مکرر به مسجدالاقصی را به شدت محکوم می کنیم.

 ما از حق فلسطین برای پاسخ به حملات اسراییل حمایت کرده و از ملل و آزادگان امت می خواهیم که در کنار مردم مظلوم فلسطین بایستند .

مردم یمن در این بیانیه خاطرنشان کردند که ما بر حفظ مواضع بنیادین و اصولی خود را با محور جهاد و مقاومت در برابر یهودیان و صهیونیست ها تا شکست آن ها و آزادی مقدسات در فلسطین تأکید می کنیم .

در ادامه بیانیه عاشورایی ملت یمن آمده است:ما بر موضع خود برای ایستادن در کنار لبنان در برابر تهدیدات اسراییل و در کنار مقاومت اسلامی به نمایندگی از حزب الله تاکید می کنیم؛ و باری دیگر تأیید می کنیم قدرتی که حزب الله ایجاد کرده است نه تنها برای لبنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه یمنی ها در روز عاشورا؛ آماده مواجهه با جنایات ائتلاف سعودی هستیم

بیانیه یمنی ها در روز عاشورا؛ آماده مواجهه با جنایات ائتلاف سعودی هستیم