مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 18:172022-08-07حوادث

امدادرسانی هلال احمر به 2600 سیل زده در یزد


بیش از 2 هزار و 600 نفر متاثر از سیل و بارندگی های اخیر از خدمات امدادی این جمعیت در استان استفاده کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر این استان، محسن حرازی زاده با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران 13 شهر و شهرستان و روستای این استان بدون هیچ وقفه ای در حال امداد رسانی بوده و هستند، اظهار کرد: با توجه به شدت بارندگی ها و آب گرفتگی های معابر و منازل، بیش از 110 مورد تخلیه آب از منازل توسط نیروهای امدادی صورت گرفته است.

وی از رهاسازی 10 خودرو و 800 خانوار گرفتار در سیل خبر داد و افزود:  825 نفر اسکان در محل های اسکان اضطراری اسکان یافتند.

5 نفر در این حوادث فوت و 20 نفر نجات و به مکان امن منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: همچنین عملیات جستجو و نجات بیش از 16 نفر از کویر و یک نفر گمشدگی در ارتفاعات شواز را داشتیم که تیم های امدادی و تیم واکنش سریع هلال احمر به محل حادثه اعزام و این افراد پیدا و به مکان امن منتقل کردند.

حرازی زاده با اشاره به این که عملیات امداد و نجات در نقاط مختلف استان با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای اتفاق افتاده صورت گرفت خاطرنشان کرد: در 72 ساعت (سه روز عملیات امداد و نجات) 175 نفر روز نیروی امدادی و 67 نفر روز پرسنل در قالب 65 تیم روز با 63 خودرو امدادی آمبولانس، خودرو امدادی کمک دار سبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر به 2600 سیل زده در یزد

امدادرسانی هلال احمر به 2600 سیل زده در یزد