مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 16:472022-08-07سياسي

تشریح جزییات کمک بلاعوض به سیل زدگان توسط معاون رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سید صولت مرتضوی عصر امروز در جمع خبرنگاران هدف از سفر به استان چهارمحال و بختیاری را به دو دلیل تقسیم کرد و گفت: دلجویی از مردمی که بر اثر سیل اخیر آسیب دیدند اولین هدف ما از این سفر است که به همین مناسبت از روستای بارده، مناطق سیل زده شهرستان لردگان،  شهرستان اردل و آلیکوه، و بخش اعظم شهرستان کوهرنگ که دچار سیل شده بودند بازدید شد.

معاون اجرایی رییس جمهور افزود: با توجه به اینکه سیل بخش اعظمی از کشور را در برگرفت اما حضور مسئولان در میدان مدیریت چشمگیر بود.

وی ادامه داد: مسئولان استان به خوبی از پس بحران برآمدند و مراحل مختلف پیشگیری، عملیات امداد و نجات، اطلاع رسانی و مرحله اسکان موقت آسیب دیدگان به خوبی انجام شد.

مرتضوی با بیان اینکه ارزیابی خسارات در بخش های مختلف کشاورزی، دامپروری، منازل مسکونی روستاها و زیرساخت های روستایی هدف دوم سفرها بود، افزود: دولت برای این جبران این آسیب ها برنامه دارد و بعد از جمع بندی، منابعی خوبی که بخشی از آن ها بلاعوض است به آسیب دیدگان داده می شود .

معاون رییس جمهور بیان کرد: برخی ها زمین کشاورزی و دام از دست دادند که زمین ها احیا و دام ها به افراد داده می شود، بخشی از مسکن ها نیز که نیاز به تخریب و نوسازی دارند مکان یابی و مرمت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات کمک بلاعوض به سیل زدگان توسط معاون رییس جمهور

تشریح جزییات کمک بلاعوض به سیل زدگان توسط معاون رییس جمهور