مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 16:122022-08-07سياسي

4 هزار فرزند مسئولان خارج از کشور هستند


هاشمی گلپایگانی با بیان اینکه 3 الی 4 هزار فرزند مدیر میانی در طی سال های گذشته تاکنون در خارج از کشور هستند گفت: البته این موضوع در دولت قبل رواج داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه 3 الی 4 هزار فرزند مدیر میانی در طی سال های گذشته تاکنون در خارج از کشور هستند، گفت: چه اصراری است فردی مسئول باشد، در حالی که فرزندش در خارج از کشور باشد یک رقابتی بین مسئولان نیز وجود دارد یعنی نمی شود افراد به دنبال تامین یورو و دلار برای فرزندانشان باشد، اما با صدای بلند استقلال کشور را اعلام کنند.

محمد صالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پاسخ به این سوال که آیا این مدیران همچنان بر سرکار هستند، گفت: برخی از این مدیران همچنان درحال فعالیت هستند.

متاسفانه قانونی در این زمینه نداریم.

البته به ما ایراد گرفتند که اگر مدیری فرزندش در یک کشور دیگر است به مدیر چه ارتباطی دارد و چرا باید از وجود یک مدیر توانمند محروم شد.

وی افزود: چه بخواهد این مدیر در مسئولیت خود باشد چه نباشد باید مجلس در این خصوص تصمیم بگیرد که ما هم در این زمینه به مجلس نامه ارسال کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار فرزند مسئولان خارج از کشور هستند

4 هزار فرزند مسئولان خارج از کشور هستند