مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-07اجتماعي

تمهیدات ترافیکی راهور تهران برای تاسوعا و عاشورا


تأمین و برقراری امنیت و نظم عبور و مرور مراسمات بر عهده پلیس راهور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران در خصوص برقراری نظم و امنیت در روزهای تاسوعا و عاشورا گفت: از ابتدای ماه محرم و از دهه اول مراسمات در سطح شهر شروع شد و همکاران بنده حدود 5 هزار تکیه و هیئت را در سطح معابر پایتخت از لحاظ ترافیکی کنترل و مدیریت کردند.

رییس پلیس راهور تهران ادامه داد: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در این ایام خودروها را از لحاظ پارک منظم خودروها و موتورسیکلت ها در اطراف و محل برگزاری عزاداری ها مدیریت کرده و با چینش منظم آن ها نظم و انضباط خاصی به معابر بخشیدند و اقدام به هدایت جریان ترافیک در مقاطعی که ما محدودیت داشتیم؛ کردند.

وی گفت: در این مدت همکاران بنده با اعمال محدودیت خودروهای سنگین در ورودی شهر تهران محدودیت های لازم را در این خصوص اعمال کردند.

سردار حمیدی افزود:، اما از امروز مراسمات اوج می گیرد و مردم این فرصت را مغتنم می شمارند و در این مراسمات حضور خواهند داشت و طبیعی است که اکثر معابر شهر تهران درگیر مراسم عزاداری خواهد بود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین امروز و فردا نیز اوج مراسمات را در سطح معابر شهر تهران خواهیم داشت و می توانیم حضور هیئات مذهبی را ببینیم و در آن شرکت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی راهور تهران برای تاسوعا و عاشورا

تمهیدات ترافیکی راهور تهران برای تاسوعا و عاشورا