مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-07اجتماعي

وزش باد شدید و رگبار باران در بسیاری از استان ها


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور و وقوع توفان شن و کاهش کیفیت هوا در نوار شرقی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز یکشنبه در بخش هایی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه های البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، ارتفاعات و دامنه های زاگرس در استان های همدان، مرکزی، شرق لرستان، غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، نوار شرقی خوزستان و شمال غرب فارس افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی افزود: بیشینه شدت بارش در این روز برای استان های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان انتظار می رود.

به گفته ضیاییان، دوشنبه و سه شنبه در نوار شمالی کشور و همچنین ارتفاعات و دامنه های البرز و زاگرس مرکزی، رگبار موقت گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: چهارشنبه و پنج شنبه نیز در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و همچنین شمال فارس ابرناکی و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و رگبار باران در بسیاری از استان ها

وزش باد شدید و رگبار باران در بسیاری از استان ها