مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 13:522022-08-06سياسي

فرمانده کل سپاه: امروز مقامات متعصب صهیونیستی هم به اضمحلال این رژیم اذعان دارند


امروزه مقامات متعصب صهیونیستی مانند باراک، نتانیاهو و بنت هم بر ناتوانی رژیم و سخن گفتن از اضمحلال قریب الوقوع آن اذعان دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر حسین سلامی در این دیدار با تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، شرایط امروز جهان اسلام به ویژه منطقه مقاومت را خاص توصیف کرد و با تاکید بر اینکه هم اینک هر روز و هر ماه برای ما روز و ماه جهاد و شهادت است ، آزادی فلسطین برای ملت ایران را فراتر از یک آرزو یک راهبرد قطعی دانست و اظهارداشت: آزادی فلسطین وقتی آرزو است در حد آرزو باقی مانده و  به عنوان یک هدف واقعی دیده نمی شود ، این در حالی است که بر اساس تعلیمات امام خمینی (ره) و تاکیدات امام خامنه ای (مد ظله العالی) هدف و راهبرد ما آزادسازی قدس شریف و اعاده سرزمین های از دست رفته و اشغال شده فلسطین به صاحبان اصلی آن است.

وی افزود: مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می رود یک مسیر بدون بازگشت است و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: امروز مقامات متعصب صهیونیستی هم به اضمحلال این رژیم اذعان دارند

فرمانده کل سپاه: امروز مقامات متعصب صهیونیستی هم به اضمحلال این رژیم اذعان دارند