مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-06ورزشي

بوشهری ها با افتتاح پایانه مسافری به استقبال مسابقات جام جهانی فوتبال می روند


معاون سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: باتوجه به مسابقات جام جهانی فوتبال قطر، بخش دریایی پایانه مسافربری دریایی بندر بوشهر تا پایان مرداد ماه افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مجید علی نازی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: توسعه زیرساختی استان بوشهر یکی از اولویت های سازمان بنادر و دریانوردی است و در این راستا از سرمایه گذاران در این حوزه حمایت و پشتیبانی می شود.

معاون سازمان بنادر و دریانوردی کشور افزود: بخش دریایی پایانه مسافربری دریایی بندر بوشهر تا پایان مرداد ماه تکمیل و بخش خشکی آن نیز مهرماه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: جام جهانی فوتبال 2022 قطر فرصتی مهم برای توسعه طرح های گردشگری دریایی استان بوشهراست که با روند ساخت پایانه مسافری دریایی بندر بوشهر در مجموع این پایانه پیش از آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال قطر در مهر ماه امسال افتتاح می شود.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های گردشگری دریایی امسال تسریع می یابد و استان بوشهر در حوزه متحول می شود بیان داشت: پایانه مسافری دریایی بندر بوشهر رونق بخش، حمل و نقل مسافری در حوزه های دریایی بنادر استان بوشهر است که جز برنامه های مهم امسال این اداره کل قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهری ها با افتتاح پایانه مسافری به استقبال مسابقات جام جهانی فوتبال می روند

بوشهری ها با افتتاح پایانه مسافری به استقبال مسابقات جام جهانی فوتبال می روند