مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 01:222022-08-05بين الملل

حمایت های بین المللی از فلسطینی ها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی


حمایت های بین المللی از فلسطینی ها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حملات ددمنشانه و جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه که حداقل 10 شهید و 75 مجروح برجای گذاشت، با موجی از محکومیت های جهانی همراه شد.

اتحادیه عرب با صدور بیانیه ای تاکید کرد: ما تجاوزات اسراییل به غزه را محکوم می کنیم و اشغالگران را مسئول عواقب آن و جنایات خونین می دانیم .

دولت ترکیه ضمن محکوم کردن حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت کشته شدن غیرنظامیان از جمله کودکان در این حملات به شدت غیرقابل قبول است.

وزارت خارجه اردن در بیانیه ای اظهار داشت: ما از جامعه بین المللی می خواهیم که اقدامی فوری و مؤثر برای توقف تنش ها و حمایت از مردم فلسطین انجام دهد .

دولت الجزیره نیز با ابراز نگرانی از تشدید تنش ها توسط رژیم صهیونیستی، گفت: ما تجاوزات وحشیانه نیروهای اشغالگر اسراییل به نوار غزه را به شدت محکوم می کنیم .

وزارت امور خارجه تونس اعلام کرد: تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم می کنیم و از جامعه جهانی می خواهیم که مسئولیت خود را در قبال فلسطینی ها انجام دهند .

وزارت خارجه مصر نیز با بیان اینکه قاهره در حال میانجی گری بین طرفین درگیر است، گفت: ما با هدف مهار اوضاع غزه و تلاش برای آرامش و حفظ جان و مال مردم، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های بین المللی از فلسطینی ها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی

حمایت های بین المللی از فلسطینی ها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی