مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 16:122022-08-05اجتماعي

احتمال وقوع سیلاب در تهران/ صدور هشدار زرد تا روز دوشنبه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حامد یزدی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: از شنبه 15 مرداد تا روز دوشنبه 17 مرداد، - مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به ویژگی رگبار های تابستانی و امکان وقوع سیلاب در برخی از مسیل ها و رودخانه های فصلی گفت: به مردم هشدار می دهیم از رودخانه ها فاصله بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حامد یزدی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: از شنبه 15 مرداد تا روز دوشنبه 17 مرداد، رشد ابر های همرفتی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه وقوع رگبار و رعد و برق و سیلابی شدن مسیل ها نیز از پیش بینی های هواشناسی بوده افزود: با توجه به اینکه منطقه اثر این هشدار و مخاطرات نواحی شمالی استان به ویژه ارتفاعات پیش بینی شده است از همه مردم می خواهیم از صعود به ارتفاعات و کوهنوردی خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها افزود: به دلیل ویژگی های رگبار های فصل تابستان، امکان شدت گرفتن نقطه ای بارش ها و وقوع سیلاب در برخی از مسیل ها و رودخانه های فصلی دور از انتظار نیست بنابراین تاکید می کنیم که مردم از اتراق کنار رودخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع سیلاب در تهران/ صدور هشدار زرد تا روز دوشنبه

احتمال وقوع سیلاب در تهران/ صدور هشدار زرد تا روز دوشنبه