مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-04سياسي

توسعه همه جانبه کشور در گرو استفاده از ظرفیت نخبگان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، ناصر باقری مقدم پیش از ظهر امروز در جریان سفر خود به این استان با حضور در مراسم تکریم و معارفه مدیران بنیاد نخبگان یزد، اظهار کرد : موضوع نخبگان، مقوله ای ملی و تمام دستگاه های اجرایی، نظارتی و حمایتی کشور در این باره مسئولیت دارند.

وی تعریف یک ساز و کار منسجم و قانونی را لازمه توانمندسازی بیش از پیش جامعه نخبگانی کشور دانست و افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان در امور مختلف از جمله اقدامات حائز اهمیت و ضروری است که باید مد نظر مدیران دستگاه های مختلف و مسئولان قرار گیرد.

قائم مقام رییس بنیاد ملی نخبگان کشور گفت: توانمندسازی ظرفیت های انسانی و علمی کشور با حمایت از بنیاد نخبگان یکی از موثرترین راهکار توسعه همه جانبه کشور است.

باقری مقدم، یزد را از جمله استان های شاخص کشور در بحث نخبه پروری دانست  بیان کرد: به دنبال آنیم که یک سری طرح های توانمندسازی را در حوزه بنیاد نخبگان تعریف و در استان یزد به عنوان پایلوت اجرایی کنیم.

وی در پایان با بیان این که بنیاد نخبگان آماده حمایت از استارت آپ های خلاقانه است، خاطرنشان کرد: توانمندسازی نیروهای نخبه، جوان و بومی اقدام در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همه جانبه کشور در گرو استفاده از ظرفیت نخبگان است

توسعه همه جانبه کشور در گرو استفاده از ظرفیت نخبگان است