مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 13:222022-08-03اقتصادي

مطالبات دامداران و مرغداران تا 21 اردیبهشت پرداخت خواهد شد


مطالبات دامداران و مرغداران برای تولید دام و طیور تا 21 اردیبهشت ماه بر اساس فرمول حجم تولید و مصرف خوراک دام و طیور پرداخت خواهد شد.

- علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در تشریح نشست کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی که عصر روز گذشته سه شنبه، (11 مرداد) با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی پیرامون بررسی وضعیت تولید و توزیع محصولات کشاورزی و دامپروری در کشور برگزار شد، گفت: این جلسه با تمرکز بر نهاده های دامی و خوراک دام برای مرغداران و دامداران و حمایت از تولید داخلی در موضوع آزادسازی نرخ نهاده های دامی تشکیل شد.

خضریان در ادامه با بیان اینکه ضمن استماع گزارش آقای ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی پیرامون وضعیت بازار و تولید، بیان داشت: با توجه به تحولات جهانی در اسفندماه سال گذشته و همچنین تصمیماتی که نسبت به ارز ترجیحی در سطح کلان اقتصادی گرفته شده است، زمینه رشد قیمت ها و نگرانی بخش خصوصی و همچنین مصرف کنندگان را فراهم کرده که می بایست با تدابیر ویژه مدیریت شود؛ که در جلسه کمیسیون درباره نحوه مدیریت وزارتخانه برای کنترل نرخ محصولات جهاد کشاورزی توضیحاتی ارائه شد.

وی در ادامه با اشاره به یکی از نگرانی های اعضای کمیسیون اصل نود درباره موضوع خسارت وارده به تولیدکنندگان دام و طیور کشور، تصریح کرد: یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات دامداران و مرغداران تا 21 اردیبهشت پرداخت خواهد شد

مطالبات دامداران و مرغداران تا 21 اردیبهشت پرداخت خواهد شد