مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 07:572022-08-03اقتصادي

ساترا مجوز تولید اثر صادر می کند


رییس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی گفت: ساترا مجوز تولید صادر می کند تا اثری پس از تولید دچار مشکل نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سعید مقیسه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) سه نوع مجوز جداگانه صادر می کند و اگر افراد بخواهند در بستر فضای مجازی پلتفرم (سکو) ایجاد کنند، حتما نیازمند دریافت مجوز است.

وی گفت: اگر رسانه ای در حال فعالیت است و از این قانون خبر نداشته است، اکنون اعلام عمومی می شود؛ اگرچه حدود 5 سال در حال اعلام است؛ اگر کسی مجوز را دریافت نکند، خلاف قانون کشور عمل کرده است.

رییس ساترا گفت: این سازمان مجوز تولید را هم صادر می کند تا پس از ساخت اثر، کسانی که سرمایه گذاری و تولید کرده اند، مدعی نشوند که کاش مقررات از روز اول به آن ها گفته می شد.

از روز اول باید طرح تفصیلی و بعد فیلمنامه ها بررسی شود و کارشناسان کمک می کنند تا در حد توان، مشکلاتی را که احتمالا در آینده برای طرح ها رخ می دهد، از ابتدا اعلام شود.

مقیسه افزود: برای نمونه ممکن است از روند یک فیلمنامه مشخص باشد که مشروب خواری ترویج می شود؛ یا اینکه فیلمنامه از ابتدا تا انتها دچار سیاه نمایی، جنگ، غارت و جنایت است و یا واقعه تاریخی فیلمنامه، سند قابل قبولی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساترا مجوز تولید اثر صادر می کند

ساترا مجوز تولید اثر صادر می کند