مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 19:372022-08-01سياسي

صنعاء: هیچ قدرتی قادر به حذف یمن از نقشه نیست


فرمانده نیروهای مسلح یمن با تأکید بر اینکه، امسال به پیروزی خواهند رسید، گفت که نیروهای این کشور در نهایت آمادگی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مهدی المشاط  رییس شورای عالی سیاسی و فرمانده نیروهای مسلح یمن امروز دوشنبه تأکید کرد که امسال برای یمن، سال پیروزی خواهد بود.

شبکه خبری المسیره به نقل از المشاط گزارش داد، آمادگی بالا، آموزش، آگاهی و بصیرت نیروهای مسلح، از مسائل بسار مهم در جنگ و صلح است و نیروهای یمنی هم با انضباط مستمر، به مسئولیت خود در مقابله با ائتلاف متجاوز عمل کردند.

وی با بیان اینکه عملکرد عالی نهادهای امنیتی و نظامی یمن، تمامی محاسبات دشمن را به هم ریخت، تصریح کرد: به فضل خدا و آگاهی و ایستادگی ملت یمن، تمامی توطئه های دشمنان نقش بر آب شد.

این فرمانده یمنی با اشاره به اینکه نیروهای یمنی موفق به آزادی و استقلال مردم این کشور خواهند شد، خاطر نشان کرد، به فضل خدا و فرماندهی یمن و تلاش نیروهای این کشور، جهان با دیده تعجب و افتخار به مردم یمن نگاه می کند.

المشاط با تأکید بر اینکه دشمن احساس ناکامی می کند، گفت: ما نیز تلاش خواهیم کرد حق مردم خود را در آزادی، استقلال و حاکمیت کامل، پس بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: هیچ قدرتی قادر به حذف یمن از نقشه نیست

صنعاء: هیچ قدرتی قادر به حذف یمن از نقشه نیست