مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-01سياسي

مصوبات مجمع تشخیص مصلحت برای افزایش برداشت نفت و گاز در میادین مشترک


افزایش حداکثری تولید نفت خام و گاز طبیعی در میادین مشترک با سرمایه گذاری و مشارکت داخلی و خارجی در اکتشاف و استخراج مخازن، از مصوبات امروز مجمع در موضوع تولید در میادین مشترک و مستقل بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده امروز صبح دوشنبه (10مرداد) که به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضاییه، دبیر و اکثریت اعضای مجمع برگزار شد، به بحث و بررسی سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه را ادامه داد.

این جلسه در مورد بندهای مربوط به مواجهه موثر با پدیده تغییر اقلیم، خشکسالی و کمبود آب و امنیت انرژی در سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه را مورد بررسی قرار داد.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی و نیرو، رییس و معاون سازمان برنامه و بودجه، رییس کمیسیون برنامه و بودجه و رییس مرکز پژوهش های مجلس حضور داشتند، اعضای مجمع، مقرر کردند: علاوه بر استقرار نظام مدیریت یکپارچه در منابع و مصارف بر اساس حوضه های شش گانه آبریز کشور با لحاظ ارزش آب ، کنترل و مدیریت آبهای سطحی و افزایش منابع زیرزمینی آب از طریق آبخیزداری و آب خوان داری حداقل 20میلیون هکتار از اراضی با ایجاد مشوق و جلب مشارکت بخش های غیر دولتی در سالهای برنامه هفتم محقق گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات مجمع تشخیص مصلحت برای افزایش برداشت نفت و گاز در میادین مشترک

مصوبات مجمع تشخیص مصلحت برای افزایش برداشت نفت و گاز در میادین مشترک