مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 17:322022-07-31فرهنگي

فراخوان بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فراخوان بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار قصه، صدای زندگی است در بخش های رقابتی، - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار قصه، صدای زندگی است در بخش های رقابتی، غیررقابتی و علمی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فراخوان بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار قصه، صدای زندگی است در بخش های رقابتی، غیررقابتی و علمی منتشر شد.

بخش رقابتی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی شامل قصه گویی ملی، قصه گویی بین المللی، قصه گویی آیینی سنتی، قصه گویی زبان اشاره، قصه گویی 90 ثانیه ای (قصه زندگی من) و پادکست قصه گویی است.

بخش غیررقابتی با عنوان قصه گویی برگزیدگان و بخش علمی این رویداد فرهنگی در بخش های جستار، مقاله علمی، کتاب و پایان نامه / رساله برگزار می شود.

این جشنواره همچون سال گذشته با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی ها و غم ها و ایثار و از خود گذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه های مختلف زندگی) برگزار شده و علاقه مندان در حوزه های مختلف می توانند با مراجعه سایت جشنواره نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی

فراخوان بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی