مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 15:422022-07-31اجتماعي

495 هزار نوآموز سنجش شدند/ پرونده غربالگری کلاس اولی ها اواسط شهریور بسته می شود


معاون وزیر آموزش و پرورش از سنجش 495 هزار نوآموز خبر داد و گفت: پیش بینی کردیم که تا اواسط شهریور ماه، پرونده سنجش کلاس اولی ها بسته شود.

- حمید طریفی حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش درباره سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان، اظهار کرد: 980 هزار نفر تاکنون نوبت گیری سنجش را انجام دادند و 495 هزار کلاس اولی تا امروز سنجش شدند البته در این آمار شاید درصد بسیار کمی از بچه های پیش دبستانی باشند.

وی با بیان اینکه عمدتا نوآموزان پیش دبستانی در شهریور و مهر ماه برای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مراجعه می کنند، گفت: بنای ما بر این است که در ابتدا بچه های کلاس اول را سنجش کنیم و بعد نوآموزان پیش دبستانی را سنجش خواهیم کرد.

طریفی حسینی اضافه کرد: در سنوات گذشته، سنجش کلاس اولی ها طول می کشید و تا مهر و آبان هم ادامه پیدا می کرد ولی برنامه ما این است که تا اواسط شهریور  سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی کلاس اولی ها را به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه در حال افزایش تعداد پایگاه های سنجش هستیم و برخی پایگاه ها را دونوبته می کنیم، ادامه داد: 1200 پایگاه اولیه و 800 پایگاه تخصصی داریم؛ همچنین حدود 400 پایگاه سیار داریم که عموما اواخر دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

495 هزار نوآموز سنجش شدند/ پرونده غربالگری کلاس اولی ها اواسط شهریور بسته می شود

495 هزار نوآموز سنجش شدند/ پرونده غربالگری کلاس اولی ها اواسط شهریور بسته می شود