مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 22:522022-07-30سياسي

واکنش مهدی دوستی به شایعه وزیر شدنش


استاندار هرمزگان در واکنش به برخی شایعات در روزهای اخیر درباره وزیر شدنش و رفتن او از پست استانداری هرمزگان، گفت: برنامه ای برای رفتن از هرمزگان ندارم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امشب در نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: حاضریم وقت بیشتری را در استان برای بحث آموزش و پرورش با توجه به اهمیت موضوع بگذاریم و این مسائلی که مطرح می شود در رابطه با رفتنم از هرمزگان و وزیر شدن صحت ندارد و اطلاعی نیز از آن ندارم.

وی افزود: این اطمینان را می دهم که  برای هرمزگان برنامه های بلندمدتی دارم و حتی خانواده خود را نیز در این استان ساکن کرده ام و قرار نیست جایی برویم.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در حوزه آموزش و پروش باید برای برنامه ها شاخص های قابل ارزیابی نیز قرار داده شود ضمن اینکه لازم است پروژه های اولویت دار آموزشی در بخش خصوصی که نیاز به کمک و مساعدت دارند مشخص شود تا با بررسی دقیق روش های کمک به آن ها از طریق تسهیلات بانکی مشخص شود.

 دوستی خاطرنشان کرد: ما برای آموزشگاه های آزاد نیز ارزش بسیاری قائل هستیم چنانچه خیلی از ماها زبان انگلیسی یا کامپیوتر را در همین آموزشگاه های آزاد فرا گرفته ایم از این رو حمایت از این مراکز نیز مورد تاکید است چرا که بایستی بستر آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مهدی دوستی به شایعه وزیر شدنش

واکنش مهدی دوستی به شایعه وزیر شدنش