مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 14:322022-07-30حوادث

ساماندهی 80 تیم برای امدادرسانی به حادثه دیدگان بارش های باران خوزستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: 80 تیم از جمعیت هلال احمر استان خوزستان در حال امدادرسانی به خانوارهای آسیب دیده از بارش های مانسون در استان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، وحید شعبانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعدادی از خانوارهایی که تحت تاثیر بارش های شب و روز گذشته در شهرستان های اندیکا، ایذه، بهبهان و مسجدسلیمان قرار گرفتند، توسط تیم های جمعیت هلال احمر در حال امدادرسانی هستند.

وی افزود: انتقال برخی از خانوارهای عشایری به اماکن امن، تخلیه برخی خانه های روستایی در مسیر سیلاب و توزیع نایلون های پوششی و تغذیه اضطراری از جمله خدماتی است که نجاتگران این جمعیت ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با بیان اینکه خطر بروز سیلاب کماکان در استان وجود دارد و نباید این خطر را نادیده گرفت، گفت: در شرایط کنونی نیازمند ارتقای سطح  آمادگی مواجهه و پاسخگویی سریع به حوادث احتمالی هستیم.

شعبانی خاطرنشان کرد: از آحاد هم استانی ها نیز می خواهیم به هشدارهای صادر شده توجه کنند و با تیم های امدادی همکاری داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان همچنین گفت: 80 تیم امدادی برای امدادرسانی به مناطق متاثر از سامانه بارشی مانسون در خوزستان سازماندهی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 80 تیم برای امدادرسانی به حادثه دیدگان بارش های باران خوزستان

ساماندهی 80 تیم برای امدادرسانی به حادثه دیدگان بارش های باران خوزستان