مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 11:122022-07-27اقتصادي

کشف 147 انشعاب غیرمجاز آب در خراسان شمالی


معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از کشف 147 انشعاب غیرمجاز آب شرب از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمدرضا شیردل، معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: 147 انشعاب غیرمجاز آب شرب از ابتدای سال جاری در استان خراسان شمالی کشف شد.

وی گفت: از آنجاییکه این انشعابات به صورت غیرمجاز نصب شده اند، آمار دقیقی از میزان برداشت آب توسط آن ها وجود ندارد اما بیشتر این انشعابات برای آبیاری صیفی جات و باغات نصب شده که متاسفانه میزان برداشت آب توسط آن ها حدود 100 انشعاب مجاز است.

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی افزود: اگر افرادی که اقدام به نصب انشعابات غیرمجاز می کنند بخواهند طبق الگوی مصرف آب استفاده کنند، به صورتی قانونی انشعابات خود را وصل می کنند.

شیردل با بیان اینکه ایجاد آلودگی در شبکه آب از  معضلاتی است که توسط نصب انشعابات غیرمجاز به وجود می آید، بیان داشت: همچنین این انشعابات غیر مجاز با برداشت بی رویه آب سبب می شوند مخازن با سرعت بیشتری تخلیه و شبکه آب شرب خالی و آب روستاهایی که از آن مخازن و شبکه استفاده می کنند، قطع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 147 انشعاب غیرمجاز آب در خراسان شمالی

کشف 147 انشعاب غیرمجاز آب در خراسان شمالی