مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 16:022022-07-26اقتصادي

هشدارسازمان هواشناسی: وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در شمال و جنوب کشور


لازم است ممنوعیت در شنا، محدودیت در فعالیت های دریایی، به ویژه تردد با شناورهای سبک و قایق های صیادی و تفریحی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم توسط کلیه فعالان دریایی در دستور کار قرار گیرد.

- لازم است ممنوعیت در شنا، محدودیت در فعالیت های دریایی، به ویژه تردد با شناورهای سبک و قایق های صیادی و تفریحی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم توسط کلیه فعالان دریایی در دستور کار قرار گیرد.

سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج بین 1.

5 تا 2.

5 متر در خلیج فارس و 1.

2 متر تا 2 متر در دریای خزر هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از وزش باد و افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی تا 1.

2 متر و در فراساحل تا 2 متر از پنج شنبه (6 مرداد ماه) تا بعدازظهر جمعه (7 مردادماه) در دریای خزر، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان های گیلان، مازندران و گلستان خبر داد بر اثر این مخاطرات خطر غرق شدن شناگران، آسیب به قفس ها و تورهای صیادی و خطر خسارت به شناورهای کوچک و تاسیسات دریایی پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب های احتمالی ممنوعیت در شنا، محدودیت در فعالیت های دریایی، بویژه تردد با شناورهای سبک، قایق های صیادی و تفریحی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم توسط کلیه فعالان دریایی را توصیه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارسازمان هواشناسی: وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در شمال و جنوب کشور

هشدارسازمان هواشناسی: وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در شمال و جنوب کشور