مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 13:422022-07-26سياسي

قالیباف: موضوع محیط زیست و دریاچه ارومیه بسیار حیاتی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز سه شنبه (4 مرداد) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی درباره لایحه تصویب اصلاحات ضمایم کنوانسیون بین المللی جلوگیری از آلودگی .

- رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب بررسی تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه اظهار داشت: موضوع محیط زیست و دریاچه ارومیه بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز سه شنبه (4 مرداد) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی درباره لایحه تصویب اصلاحات ضمایم کنوانسیون بین المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی ها 1973، اظهار داشت: گزارش مذکور بسیار خوب بوده و شاخص اصلی محیط زیست دریا است اما کمیسیون کشاورزی و مجلس درخصوص از بین رفتن دریاچه ارومیه باید اظهارنظر کنند.

چرا که خطرات خشک شدن دریاچه ارومیه با آلودگی دریاها بسیار متفاوت بوده و باید امروز در رابطه با احیای این دریاچه که جان و مال چندین میلیون نفر به آن وابسته است، صحبت کنند.

وی ضمن تشکر از رییس مجلس درخصوص توجه به دریاچه ارومیه و بررسی طرح تحقیق و تفحص از ستاد احیای این دریاچه تصریح کرد: نباید اجازه ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: موضوع محیط زیست و دریاچه ارومیه بسیار حیاتی است

قالیباف: موضوع محیط زیست و دریاچه ارومیه بسیار حیاتی است