مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 09:222022-07-25اقتصادي

حمایت از افزایش قدرت خرید بازنشستگان کشوری


مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: طرحهایی از جمله طرح یاری جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان با حفظ منزلت بازنشستگان اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمود مرتضایی فرد در هفدهمین بزرگداشت روز خانواده و تگریم بازنشستگان و در آیین تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی که در مرکز همایش های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، اظهار کرد: در این دوسال اخیر همایش به صورت مجازی برگزار شد و به همین سبب حال و هوای امروز را شاهد نبودیم.

وی افزود: در ایام دهه ولایت نیز این جشنواره با حضور 4 هزار نفر از بازنشستگان در هشت رشته در مجموعه های ورزشی و خانه های امید در سطح استان های مختلف برگزار شد.

مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری به همایش پیاده روی بازنشستگان اشاره کرد و گفت: در این پیاده روی که به صورت سراسری در سطح کشور برگزار شد و جوایزی به بازنشستگان اهدا شد.

مرتضایی فرد با اشاره به به مسئولیت اجتماعی این صندوق اشاره کرد و عنوان کرد: در این صندوق این مسئله به یک اصل اساسی تبدیل شده و همه مدیران و معاونین بخشی از انرژی خود را در این مسیر هدایت می کنند و علاوه بر پرداخت حقوق به مسئولیت اجتماعی خود نیز توجه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از افزایش قدرت خرید بازنشستگان کشوری

حمایت از افزایش قدرت خرید بازنشستگان کشوری