مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 07:572022-07-24اقتصادي

ساخت 800 واحد مسکونی در منطقه 18 تهران


مدیرعامل هلدینگ اجرای محیط از ساخت 800 واحد مسکونی در فاز نخست پروژه احداث 3هزار واحد مسکونی در محله رجایی منطقه 18 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، منوچهر حبیبی در آیین آغاز عملیات احداث 3000 واحد مسکونی قرارگاه جهادی تامین مسکن شهر که با حضور شهردار تهران، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون شهرسازی و معماری شهردار، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، گفت: آنچه در شرایط فعلی دغدغه مسئولان نظام و محسوس بوده، تولید مسکن است.

وی با بیان اینکه تولید مسکن  یک امر پر هزینه است، ادامه داد: اما با همت بالای مسئولان شدنی است.

مدیرعامل هلدینگ ایجاد محیط ادامه داد: امروز با اهتمام جدی 2 نهاد مردمی اجتماعی شهرداری تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی   برنامه ریزی های لازم در این حوزه انجام و اجرا می شود تا در نهایت مشکل مسکن را رفع کنند.

وی با اشاره به اینکه عزم جدی شهرداری و بنیاد مسکن برای کمک به دولت مردمی ستودنی است، بیان کرد: ساخت این مسکن ها در مناطق کمتر توسعه یافته برنامه ریزی شده است که جا دارد  از شهردار تهران و مدیرعامل بنیاد مسکن تشکر کنم.

حبیبی با بیان اینکه هلدینگ ایجاد محیط زیر مجموعه بنیاد است که 5 شرکت دارد که کار تولید مسکن را انجام می دهد؛ یادآور شد: در حال حاضر نزدیک به پنج هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 800 واحد مسکونی در منطقه 18 تهران

ساخت 800 واحد مسکونی در منطقه 18 تهران