مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 18:522022-07-16سياسي

روابط عمومی نوین، یک گام به پیش/ هنوز در بر همان پاشنه سابق می چرخد


 گسترش شناخت و بهره گیری مردم با انواع مختلف فناوری های ارتباطی، نشان دهنده فرصت بی بدیل متخصصان روابط عمومی و ارتباطات برای شکل دادن به فضای تعاملی در اختیار دارند.

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است برای بازخوانی و بازنگری زمینه های مختلف توسعه جامعه با بهره گیری از ظرفیت بالای نهاد روابط عمومی که در سال های اخیر با مجهزشدن به فناوری های نوین ارتباطی و تعاملی، چهره ای دیگر از مختصات خود را به نمایش گذاشته اند.

روابط عمومی در مسیر برقراری ارتباط با همراهی تنگاتنگ تبلیغات، سه هدف عمده آشنایی بخشی به محیط از عملکرد درونی، دریافت بازخورد محیط از این آشنایی بخشی و توسعه ارتباط این دو بخش را دنبال می کند.

در سال های اخیر تحولات ناشی از همگانی شدن فضای ارتباطی، فضای فعالیتی و انتظار مخاطبان را با تحول همراه کرده است، در زمینه کار تخصصی اما در هنوز بر روی همان پاشنه سابق می چرخد.

همچنان در این عرصه نیازمند مقدماتی همچون آموزش مداوم و فرهنگ سازی، گسترش نگاه و زیرساخت های ارتباطی مجازی، ایجاد زمینه مشارکت گسترده مردم، تجهیز روانی مردم برای پذیرش پیامدهای توسعه، کمک به افزایش بهره وری سازمان، تقویت و گسترش تفاهم درون سازمانی و همچنین کارآمد کردن نظام کارشناسی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی نوین، یک گام به پیش/ هنوز در بر همان پاشنه سابق می چرخد

روابط عمومی نوین، یک گام به پیش/ هنوز در بر همان پاشنه سابق می چرخد