مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-14اجتماعي

خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو


و شمایل کلی خودرو داشته باشید شاید واجب نباشد شما یک فرد حرفه ای و مکانیک کار باشید ولی شناخت حداقلی به خودرو در موارد ضروری کار را برای شما آسان می کند .

این مورد که شما فقط گواهی راهنمایی و رانندگی دریافت کرده باشید و توانایی راندن خودرو را داشته باشید کفایت نمی کند داشتن خودرو و رانندگی چالش های بسیاری را پیش رو دارد که باید سعی داشته باشید تا به مرور زمان این مشکلات بشناسید و به تنهایی برای رفع و رجوع این مشکلات اقدام کنید.

زمانی که پشت فرمان نشسته اید با انواع و اقسام چراغ و دکمه رو به رو می شوید در این مقاله قصد آشنایی شما با بخشی از این چراغ ها را داریم .

یکی از چراغ هایی که همیشه در پشت کیلومتر و رو به روی شخص راننده به چشم میخورد و ار اهمیت بسیاری برخوردار است چراغ آب خوردو و درجه آب می باشد این چراغ زمانی که خودرو به اصطلاح جوش آورده باشد یا مقدار آب موجود در رادیات خودرو کم شده باشد هشدار می دهد همانطور که اطلاع دارید آب وظیفه خنک کردن موتور خودرو را دارد پس هنگامی که با چراغ روشن درجه آب مواجه شدین سریعا نسبت به خنک شدن موتور اقدام کنید .

چراغ بعدی که ممکن است با آن مواجه شوید و از اهمیت بالایی برخوردار است چراغ هشدار روغن موتور است این چراغ در تمامی خودرو ها مشترک است و نشان دهنده روغن درون موتور خودرو می باشد اما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو

خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو