مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 09:272022-07-13فرهنگي

نویسندگان و شعرای کودک و نوجوان کرمانشاه میهمان نشست کانون شدند


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: امروز نشستی با نویسندگان و کودکان شعرا حوزه کودک و نوجوان استان با حضور فاطمه طارمی، - محمد خیاط زنجانی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در آستانه روز ادبیات کودک و نوجوان، امروز نشستی با نویسندگان و شعرای حوزه کودک و نوجوان استان با حضور فاطمه طارمی، مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه در برخی از حوزه ها از جمله شعر کودک آثار فاخر و شعرای به نامی همچون محمدجواد محبت(شاعر معروف دو کاج) را داریم که در تلاش هستیم با جمع کردن نویسندگان و شعرای حوزه کودکان و نوجوان، نشست های ماهانه با هم داشته باشند تا به تعالی نویسندگی در حوزه کودک و نوجوان در استان کمک کنند.

 سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: کانون پرورش فکری در سال های گذشته بیش از 4 هزار عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان منتشر کرده و این کتاب ها با توجه به فعالیت گسترده کانون در اقصی نقاط کشور توزیع می شود.

وی تصریح کرد: هر کتابی که در کانون منتشر می شود بیش از 7 هزار نسخه آن در سطح کشور توزیع می شود و در اختیار کودکان و نوجوانان کشور قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسندگان و شعرای کودک و نوجوان کرمانشاه میهمان نشست کانون شدند

نویسندگان و شعرای کودک و نوجوان کرمانشاه میهمان نشست کانون شدند