مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 08:072022-07-13اجتماعي

از سرگیری عمره مفرده از 20 ذی الحجه/ محدودیت عمره گزاران خارجی از محرم لغو می شود


عمره مفرده که از 25 ذی الحجه برای مناسک حج تمتع متوقف شده بود، از 20 ذی الحجه از سرگرفته می شود و بر اساس برنامه ریزی سعودی ها، محدودیت ها برای عمره گزاران خارجی از ماه محرم برداشته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با پذیرش زائر خارجی حج تمتع در سال جاری از سوی سعودی ها، امسال زودتر از سال های گذشته درهای مسجدالحرام به روی زائران عمره مفرده بسته شد و از 25 ذی القعده زائران امکان تشرف به خانه خدا را نداشتند.

این تصمیم به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در مسجدالحرام اتخاذ شد و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، فقط زائران ساکن مکه مکرمه در زمان های خاص امکان تشرف به مسجدالحرام و اقامه نمازهای جماعت در خانه خدا را در کنار زائران حج تمتع داشتند.

وزارت حج و عمره عربستان با پایان مناسک حج تمتع، ثبت نام از متقاضیان عمره مفرده را در دستور کار قرار داده و اعلام کرده است که عمره مفرده برای متقاضیان از 20 ذی الحجه آغاز می شود.

همچنین از ماه محرم محدودیت ها برای پذیرش عمره گزاران خارجی لغو شده و همه مشتاقان زیارت خانه خدا از کشورهای مختلف می توانند به این سفر معنوی مشرف شوند.

با این وجود، تشرف زائران ایرانی به مسجدالحرام برای شرکت در عمره مفرده همچنان برقرار نشده است و حدود 6 میلیون ایرانی منتظر اخباری خوش برای برقراری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری عمره مفرده از 20 ذی الحجه/ محدودیت عمره گزاران خارجی از محرم لغو می شود

از سرگیری عمره مفرده از 20 ذی الحجه/ محدودیت عمره گزاران خارجی از محرم لغو می شود