مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 20:422022-07-11اقتصادي

قطع برق روزانه 45 اداره پرمصرف در خراسان رضوی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، گفت: از نیمه خردادماه تاکنون روزانه به طور متوسط برق 45 اداره پرمصرف در این استان قطع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محسن ذبیحی اظهار کرد: از نیمه خردادماه امسال تاکنون روزانه به طور متوسط برق 45 اداره پرمصرف در خراسان رضوی قطع شده است.

وی ابراز کرد: این نهادها و سازمان ها در همه شهرستان های زیرپوشش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به جز مشهد و طرقبه شاندیز قرار داشته اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بابیان اینکه بانک ها در صدر نهادهای پرمصرف برق در خراسان رضوی قرار دارند، بیان کرد: از زمان الزام رعایت الگوی مصرف توسط نهادها، سازمان های عمومی و دستگاه های اجرایی استان تاکنون، بانک ها در صدر نهادهای پرمصرف برق قرارگرفته است.

وی یادآور شد: طبق مصوبه هیأت وزیران در اردیبهشت ماه امسال، ادارات، بانک ها و سازمان های عمومی، مصرف برق خود را باید به میزان 30 درصد در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل و 60 درصد مصرف جاری در ساعات غیر اداری کاهش دهند.

ذبیحی اذعان کرد: لوازم اندازه گیری این بخش از مشترکان به گونه ای تنظیم شده است که در صورت عدم کاهش مصرف خود، از راه دور برق آن ها قطع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق روزانه 45 اداره پرمصرف در خراسان رضوی

قطع برق روزانه 45 اداره پرمصرف در خراسان رضوی