مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-08سياسي

رییسی: همه بدانند؛ اتمام پروژه های نیمه تمام در برنامه دولت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در بدو ورود به سنندج در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار داشت: توفیقی برای بنده است که در آستانه روز عرفه خدمت مردم غیرتمند پرتلاش، - رییس جمهور گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام در برنامه دولت بوده و جزو مصوبات سفر خواهد بود و در شورای ادارای استان هم اعلام خواهد شد که هم اصحاب رسانه و هم مردم بدانند و هم مسوولانی که مسوولیت پیگیری اعلام را دارند در جریان قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در بدو ورود به سنندج در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار داشت: توفیقی برای بنده است که در آستانه روز عرفه خدمت مردم غیرتمند پرتلاش، مجاهد و مقاوم استان برسم، این استان دارای ظرفیت های بسیاری در بخش های کشاورزی، معادن و دامداری بوده و قطب گردشگری است.

وی افزود: از همه مهمتر کردستان استانی دارای نیروی انسانی کارآمد و جوانان تحصیلکرده است و در تاریخ انقلاب اسلامی، با تقدیم بیش از پنج هزار شهید و 9 هزار جانباز شناخته شده است.

رییس جمهور اظهار داشت: کردستانی ها سال های سال برغم بدخواهی های دشمنان انقلاب، در هر کوی و برزن و شهر و دیاری در مقابل آنان ایستادگی کرده و در کشور به عنوان استان با تمدن و فرهنگ شناخته شده و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: همه بدانند؛ اتمام پروژه های نیمه تمام در برنامه دولت است

رییسی: همه بدانند؛ اتمام پروژه های نیمه تمام در برنامه دولت است