مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 17:322022-07-07فرهنگي

مهم ترین پشتیبانان وزارت ارشاد نهادهای دینی و علمی هستند


در اجرای طرح های پیش رو مهم ترین پشتیبان های ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهادهای علمی و دینی هستند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اسماعیلی در نشست هم اندیشی با سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا که در این مرکز آموزشی تحقیقاتی برگزار شد اظهار کرد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیریت و تسهیل گری فرهنگ و هنر را برعهده داریم و از سویی به دنبال مدیریت با دیدگاه دینی هستیم که این مقوله کاری دشوار است.

وی در ادامه گفت: اکنون با میراثی مواجه هستیم که اصلاح آن نیازمند پژوهش است و در این راستا لازم است مجموعه های پژوهشی دینی مانند جامعه الزهرا ما را یاری کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه با مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور توافق نامه ای به امضا رسیده است تا بتوانیم با بخش خواهران و برادران ارتباطات داشته باشیم گفت: امیدواریم در قالب این تفاهم نامه از ظرفیت های بالایی که امروز جامعه الزهرا از آن برخوردار است استفاده کنیم.

وی با اشاره به جلسه خود با رییس جمهور بیان کرد: در یک جمع بندی ستاد هماهنگی دولت را راه انداختیم و رییس جمهور پای کار ایستاده تا کار انجام شود، ما به دنبال این هستیم بسیاری از گره های جزیی را باز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین پشتیبانان وزارت ارشاد نهادهای دینی و علمی هستند

مهم ترین پشتیبانان وزارت ارشاد نهادهای دینی و علمی هستند